14 July 2019

10 Fakta Dan Anda Perlu Tahu Mengenai BioVCO

BioVCO mempunyai kelebihan untuk rawatan berbagai masalah kesihatan, kandungan asid lemak memberikan manfaat kesihatan kepada manusia. Antara manfaat yang paling penting dalam BioVCO, ia boleh menghilangkan lemak dan meningkatkan fungsi otak dengan lebih baik.

Ini adalah 10 manfaat kesihatan terbaik BioVCO :

Asid laurik dalam BioVCO merosakkan bakteria, virus, dan kulat

BioVCO mengandungi asid laurik - asid lemak rantai sederhana, dan lebih daripada 50% asid lemak di dalamnya bermanfaat untuk kesihatan. Juga, monogliserida yang terbentuk semasa pencernaan yang dikenali sebagai monolaurin berkesan memusnahkan bakteria, virus, dan kulat.

Kajian menunjukkan bahawa BioVCO mampu membunuh pelbagai virus patogen seperti HIV atau herpes dan banyak patogen, dan dengan demikian melawan jangkitan.

BioVCO mengawal kolesterol darah; mengurangkan risiko penyakit jantung

Lemak tepu mengurangkan tahap lipoprotein berkepadatan rendah (LDL), dan dengan itu meningkatkan tahap kolesterol lipoprotein (HDL) kepadatan tinggi. Faktor risiko kardiovaskular dapat dikurangkan dan mengurangkan risiko penyakit jantung.

Ia mempunyai gabungan unik asid lemak dan sifat-sifat perubatan yang kuat.

Hampir 90% daripada asid lemak dalam BioVCO adalah lemak tepu, ramai orang percaya bahawa ia berbahaya. Namun, ia telah terbukti secara saintifik bahawa ia tidak merbahaya. Sebaliknya, ia meningkatkan metabolisma dan memberikan tenaga tubuh.

Rantaian trigliserida sederhana, yang cepat diserap, ia berkesan untuk pelbagai rawatan, termasuk rawatan perubatan seperti cirit-birit, penyakit hati, masalah pencernaan, masalah paru-paru, dan masalah pencernaan lemak.

IA juga memberikan kesan terapeutik yang kuat dan sangat membantu dalam kes gangguan otak.

Asid lemak meningkatkan fungsi otak - Penyakit Alzheimer

Hampir 60-80% pesakit Alzheimer mengalami demensia. Kajian telah menunjukkan bahawa keton adalah sumber tenaga alternatif yang boleh digunakan oleh sel-sel otak dan juga merawat gejala-gejala penyakit ini.

Asid lemak dalam BioVCO ditukar menjadi keton, untuk mengurangkan kejang

Ketogenic adalah protein tinggi lemak, yang digunakan dalam rawatan epilepsi pada kanak-kanak. Penggunaan jumlah lemak yang besar, tetapi sedikit karbohidrat, meningkatkan kepekatan keton dalam darah dan menurunkan frekuensi kejang pada kanak-kanak epilepsi.

BioVCO boleh membantu mengurangkan lemak

BioVCO berkesan mengurangkan selera makan dan meningkatkan proses pembakaran lemak, terutamanya di bahagian abdomen. Tambahan hanya satu sudu teh BioVCO dalam diet akan mengurangkan sejumlah besar lemak perut.

BioVCO meningkatkan tenaga

Obesiti adalah salah satu masalah kesihatan terbesar dalam masyarakat moden. BioVCO dan trigliserida rantaian sederhana (MCT) ia merangsang penggunaan tenaga dan membantu proses pembakaran lemak, dan dengan itu membantu proses penurunan berat badan.

BioVCO mengurangkan rasa lapar

BioVCO membantu anda mengurangkan makan dan keton yang dihasilkan oleh hati dari asid lemak mengawal hormon agar anda berasa kenyang. Kajian menunjukkan bahawa keton menjejaskan hormon cholecystokinin (CCK) yang mengawal kekenyalan, dan oleh itu penggunaan minyak ini secara teratur membawa kepada penurunan berat badan dramatik.

BioVCO boleh mencegah kerosakan rambut, melembapkan kulit dan berfungsi sebagai pelindung matahari

BioVCO biasa digunakan dalam kosmetik, terutamanya untuk kulit dan produk rambut. Ia meningkatkan kandungan lipid kulit dan memeliharanya. BioVCO juga menghilangkan nafas berbau dan boleh digunakan untuk membunuh bakteria di mulut.

Ia juga boleh digunakan sebagai pelindung matahari kerana ia menyekat sekitar 20% sinaran ultraviolet dan melindungi rambut daripada rosak.

Orang yang menggunakan BioVCO adalah antara orang yang paling sihat.

Makanan eksotik ini lazimnya digunakan oleh ramai orang. Ia juga merupakan ramuan utama dalam pemakanan orang ramai seperti negara tropika, di Pasifik Selatan dan Asia.

Mereka adalah pengguna terbesar (60% tepu lemak dari) lemak tepu di dunia dan tiada seorang pun daripada mereka yang mengalami penyakit jantung.

0 comments: