09 November 2014

Apa yang perlu anda tahu mengenai Minyak Kelapa?

Anda telah disogokkan sejak lebih 60 tahun lalu, majoriti pakar kesihatan dan media telah mengatakan kepada anda lemak tepu tidak baik untuk kesihatan anda dan membawa kepada pelbagai kesan negatif, seperti kolesterol tinggi, obesiti, jantung penyakit, dan penyakit Alzheimer.

Sementara itu dalam masa yang sama selama 60 tahun lalu di Amerika Syarikat penyakit jantung, obesiti, kolesterol serum dan Alzheimer telah meningkat dengan mendadak dibandingkan dengan nenek moyang kita, dan bahkan dibandingkan dengan zaman moden masyarakat primitif menggunakan lemak tepu sebagai makanan asasi.

Adakah anda tahu bahawa beberapa kajian di Kepulauan Pasifik penduduk yang mengambil 30-60% daripada jumlah kalori mereka dari sumber minyak kelapa tepu sepenuhnya, menunjukkan hampir tidak ada diantara mereka yang mengalami penyakit jantung? 

Jelas sekali, banyak kekeliruan dan bukti yang bertentangan wujud tentang masalah lemak tepu, walaupun di kalangan profesional penjagaan kesihatan.

  • Minyak Kelapa Dara | Khasiat Minyak Kelapa Dara

    www.biovco.com/
    Hidup sihat tanpa ubat dgn Minyak Kelapa Dara Minyak kelapa dara memiliki banyak manfaat kesihatan seperti untuk rawatan rambut, rawatan kulit, mengawal ...
    Beli PRODUK - ‎Testimoni - ‎Wakil Jualan - ‎Info
  • Pembelian Produk BioVCO secara ONLINE

    www.biovco.com/beli.php
    minyak-kelapa-dara - BioVCO. RM34.00. Bankin ke akaun. Kad Kredit / Debit.minyak-kelapa-dara - BioVCO. RM39.00. Bankin ke akaun. Kad Kredit / Debit.
  • Cara Pengambilan Minyak Kelapa Dara

    www.biovco.com/ik.php?no=220&tjk...minyak_kelapa_dara
    Minyak Kelapa Dara BIOVCO adalah 100% organik kerana ia diperolehi dari pohon kelapa yang ditanam secara semulajadi.
  • Soaljawab Minyak Kelapa Dara

    www.biovco.com/ik.php?no=211&tjk=soal...minyak_kelapa_dara
    Bagi mengurangkan berat badan, Pengambilan Minyak Kelapa Dara adalah 2 sudu pagi dan 2 sudu malam.
  • 0 comments: